Njozsi Blog

Welcome to the blog of njozsi

Fertődi Városnapok

2022-09-10

Ezen a hétvégén rendezték meg a Fertődi Vrosnapokat, melynek keretében több helyi vállakozás is bemutahatt a szakácstudományát. Erről az eseményről készült az alábbi kis videó a teljesség igénye nélkül.

III. Veterán jámű találkozó Fertőszentmiklós Meindl Airport

2022-09-04

Ezen a hétvégén vasárnap rendezték meg a veterán járművek találkozóját Fertőszentmiklóson. Főleg az egykori keleti tömb autói ill. motorkerékpárjai képviseltték magukat, de azért akadt egy-két jármű nyugati tömb országaiból is. Ezen a kis repülőtéren a járműkiállítás mellett, volt lehetőség sétarepülésre is girokopterekkel ill. un. kisrepülőgépekkel. Az egész rendezvény jó hangulatban zajlott.

Unokákkal a Balatoni kerékpárúton

2022-08-27

Kihasználtuk a jóidőt ezen az utolsó nyári hétvégén, és bicajoztunk egyet a Gyenesdiásról Balatongyörökre.

Szegedi Vadasparkban az unokákkal

2022-08-06

Ezt a hétvégét az unokákkal tüétöttük Szegeden.

Strandolás Sárváron

2022-07-23

Ezen a hévégén Sárváron strandoltunk az unokákkal. Ebben a júliusi rekordokat döntögető hőségben csak vízközelben lehetett elviselni a kánulát. A medencében a vízalatti felvételek egy GoPro 7-es kamerával készültek.

Hazautazás Londonból

2022-06-27

Ma korán keltünk... 6:45-kor már kint álltunk az utcán és vártuk Peti, hogy kivigyen minket Gatwick Airport-ra. Inkább egy kicsit korábban, hogy legyen időnk átvergődni a reptéri bürokrácián. Mivel nem volt lehetőségünk check-int elvégezni, egyszerűen nem működött este a rendszer. (A szállásunkon nagyon rossz minőségű volt az internet.) Megérkezve a repülőtérre egyenesen a WizzAir check-in púlhoz mentünk és az útlevelünk, valamint a mobilunkon bemutattuk a foglalást visszaigazoló e-mailt, és az ügyintéző rögtön kiadta a beszállókártyáinkat.
Az információs kijelzőn azt az infót kaptuk hogy az induláshoz képest 40 percet késik a gépünk. A várakozást próbáltuk hasznosan eltölteni a különböző duty free üzletekben illetve élménybeszámolókkal múlatjuk a hátralévő időt. Ez a hosszú hétvége mindenkinek emlékezetes marad, különösen a Hyde parkban megrendezett Rolling Stone koncert.

Vasárnapi ebéd Wimbledonban

2022-06-26

A tegnapi fáradalmak után ma egy közös családi ebéddel pihentük ki.

Rolling Stones koncert a Hyde Parkban

2022-06-25

Ma délután a Hyde Parkba autóztunk a Rolling Stones koncert helyszínére. Nem volt egyszerű megtalálni a nekünk szóló bejáratot. Többször is próbáltunk segítségét kérni a különböző kapuknál álló személyzettől. Végülis egy nagyon udvarias rendező hölgy elvezetett minket ahhoz a kapuhoz ahol megkaptuk a belépőül szolgáló karszalagjainkat. Sajnos a koncertre nem lehetett fényképezőgépet kamerát bevinni, csak az iPhonejainkat vihettük be. Szerencsére előző nap teljesen feltöltöttük őket. Bent találtunk egy Vodafone szigetet ahol mindenféle csatlakozóval lehetett a különféle típusú telefonokat tölteni. A parkban többféle különböző nemzetiségű étkezdék, kifőzdék kínálták a harapnivalót, és az innivalót is természetesen. Lehetett pólót vásárolni Rolling Stone-os logóval különféle színekben, változatokban, méretekben.
A fő Attrakció előtt különféle előzenekarok léptek fel, maga a Rolling Stones koncert este 8.00 után kezdődött valamivel és 10.00-ig tartott.
Nekem nagyjából sikerült felvennem az egész koncertet felvenni 4K-ban.

Utazás Londonba a Rolling Stones koncertre

2022-06-24

Ma délután elrepültünk Londonba, ezúttal WIZZAIR fapados járatával. Sopron ból autóval érkeztünk Swehat-ra, ahol a MAZUR parkolóban hagytuk az autót. Ez egy őrzött parkoló hely, a bécsi repülőtérnek talán a legolcsóbb parkolója. Innen negyed óránként van Shuttle busz ami bevisz a repülőtér érkezési oldalára. Innét át kell menni az indulási oldalra. Természetesen minden jól ki van táblázva, könnyű odatalálni. Szerencsére Peti előző nap becsekkolt minket, és én a mobilom segítségével jutottam át a biztonsági kapun. (Természetesen a kinyomtatott vonalkódos vagy QR-kódos online check-in visszaigazolás papír alapon is működik.)

Felhőszakadás Budapesten

2022-06-09

Ma hivatalos úton Budapesten jártam. Mikor hazafelé tartottam Budaörs magasságában leszakadt az ég. Hatalmas felhőszakadás közepén találtam magam. Az ablaktörlő nem bírta letolni rája zúduló esőt illetve víztömeget. Az autópályán olyan rosszak voltak a látási viszonyok, hogy csak 30 km/h-val lehetett haladni. Az úton több centiméter vastagon hömpölygött a víz. Kb. 10-15 km-en szakadt az eső, azután már csendesebb szakaszok következtek.

Sárvári Gyógy-és Wellnessfürdő

2022-05-21

Ezen a hétvégén meglátogattuk a Sárvári Gyógy-és Wellnessfürdőt. Tavaly kaptunk üdülési utalványt, és úgy gondoltuk, hogy most jött el az alkalom hogy felhasználjuk az utalványokat. Sajnos még sok medence nem használható. A fürdő melletti kemping tele van cseh, szlovák és lengyel vendégekkel. A medencékben gyakran hallani, hogy a vendégek a német mellett valamilyen szláv nyelven beszélgetnek. Úgy tűnik, hogy a vendégek többsége külföldi.

ÜDVÖZÖLLEK A BLOGON!

A korábbi weboldal már nem felelt meg az igényeimnek, ezért írtam egy teljesen újat. Az oldalon található blogbejegyzéseket, képeket, videókat folyamatosan frissítem elsősorban a családom, ismerőseim és barátaim számára.

Felkerült a weboldalra néhány régebbi olajfestményem, akvarellem, grafikám a teljesség ígénye nélkül.

Ez az oldal folyamatos fejlesztés alatt van, ha szeretnél egy hasonló weboldalt és segítségre van szükséged, üzenj nekem!